יום שישי, ינואר 07, 2011

NTDTV

 לוחצים על הקישורית הבאה וצופים:
http://english.ntdtv.com/ntdtv_en/ns_me/2011-01-06/651087999084.html



כתבה של 3 דקות על הבלוג שלי בנושא מגן דוד ברשת הטלוויזיה NTDTV



NTDTV
ראשי תיבות:
 New Tang Dynasty
  
רשת טלוויזיה עצמאית שמרכזה בניו יורק.  NTDTV תומכת בפלון גונג ומשדרת לקהל פוטנציאלי של מיליוני צופים בסין, ארה"ב ואירופה.
הכתב, רן שוקת, כבר כתב כתבה על הבלוג שלי בעבר ב"אפוק טיימס" ששייכת לאותה קבוצה.

הכתב, רן שוקת בעת הצילום לפני ימים אחדים

תגובה של ארנון לכתבה:


ברכותיי.
אני חושב שאתה עושה עבודה חשובה מאד עבור העם היהודי ומביא כבוד  גדול לישראלים. כמה זה יפה שאדם באופן פרטי לקח יוזמה ומכניס כיוון אחר לתפיסת היהודית/ציונית.
עלה והצלח
ארנון



תגובה של עודד ישראלי לכתבה:

לזאב
 יישר כוח
אינני יודע דבר על חשיבות - את זאת ההיסטוריה תאמר; מה שאני יכול לומר בביטחה שאני נהנה מכל תצוגה של הנושא.



תגובה של מוטי ארגמן לכתבה:

יפה מאד זאב וכל הכבוד על פועלך!
אם כולם היו כמוך, מלח הארץ וארץ ישראל הישנה, האמיתית והטובה, אף אחד לא היה נשאר בחו"ל...
 


אין תגובות: