יום שישי, פברואר 09, 2007

לצייר מגן דוד

דובי קננגיסר כתב סיפור קצר ובתוכו קטע מעניין על הקושי בציור מגני דוד שאיתו אני בהחלט מזדהה
ניסיתי לדמיין איך זה לחיות בשחור ולבן וצהוב. זה נראה כאילו יש שמש באמצע הלילה, כי השמיים היו שחורים, אבל באמצע שלהם הייתה שמש צהובה, והאדמה הייתה כולה מכוסה שלג לבן, והדגל שלנו היה רק לבן - כי לא היה כחול בשביל הפסים והמגן דוד בפנים. אני שונא מגן דודים, אני אף-פעם לא מצליח לצייר אותם יפה. מיכל, שיושבת לידי בכיתה, ראתה אותי מנסה לצייר דגל ביום העצמאות ואמרה לי "לא, לא ככה, נו, זה נורא קל! אתה עושה משולש אחד ישר, ומשולש אחד הפוך, ככה שכל הצ'ופצ'יקים יהיו באותו גודל. כולם מצליחים לצייר מגן דוד! זה הדבר הכי קל בעולם!" אבל לי תמיד יצא שהקו של משולש אחד היה בדיוק על הצ'ופצ'יק של משולש אחר, ויצא לי מגן דוד עם חמישה צ'ופצ'יקים וקו ארוך למעלה, בלי שום צ'ופצ'יק. לי לא היה קל לצייר מגן דודים. לי היה קל לצייר מטוסים

אין תגובות: