יום שישי, ינואר 19, 2007

הלוגו של רייקי


וויליאם לי רנד, מאסטר רייקי, ענה לשאלתי בדבר הסיבה לדמיון בין סמל הרייקי לסמל המגן דוד וכתב לי שאין קשר בין שני הסמלים. במרכז סמל הרייקי יש כיתוב ביפנית של המלה רייקי שפירושה אנרגיית חיים מנותבת באופן רוחני

תגובה 1:

zeevveez אמר/ה...

רייקי מאת משה בש
שימוש בסמל מגן דויד

בכל מצב בו נרצה הגנה, נאמר את המילה "הגנה" ואז
נדמיין מגן דויד תלת ממדי (כדוגמת ה"מרכבה") כאשר אנו במרכזו.
המגן דויד יחל להסתובב במהירות עצומה כך שיצור בסיבובו המהיר, מעטפת הגנה בלתי חדירה, מאף כיוון.
דבר זה ימשך עד אשר נרגיש כי קיבלנו שריון, אשר הודף החוצה כל דבר חיצוני אשר מנסה לבוא במגע עמו. שריון קל וחזק זה יכול ללוות אותנו ככל אשר נחפוץ. נאמר שלוש פעמים "אני מוגן\ת", "אני מוגן\ת", "אני מוגן\ת"
בסוף נאמר "הסר הגנה" – ואז נשיל מעלינו את השריון
מקור
http://www.ima-adama.co.il/Energies/Reiki/reiki_moshe_bash8.htm