יום רביעי, מאי 23, 2007

קיטי לוי, מגן דוד כחול

מגן דוד כחול התמונה היא באדיבות קיטי לוי , אמנית רוחנית, וכל הזכויות עליה שייכות לה
קיטי כתבה לי
ציור זה נעשה בתקופת מלחמת לבנון הראשונה. הרגשות שלי היו מעורבים, אבל היתה לי תחושה חזקה של חיבור למדינה. הסמל של מגן דוד בשבילי הוא בין היתר חיבור לשורשים של המדינה שלנו
קיטי כתבה באתר שלה על תהליך היצירה
המסע שלי אל עצמי דרך היצירה הוא מעין המשך ישיר של חווייתי מתקופת הילדות בה ציירתי וכתבתי שירים. היציאה למסע אל עצמי דרך היצירה מלווה בתחושה של צורך פנימי חזק, מעין קול פנימי שדורש שיקשיבו לו ויממשו אותו דרך היצירתיות. כאשר אנו מחליטים בסופו של דבר להאזין לקול הפנימי הזה ולצאת למסע איננו יודעים לאן תוביל אותנו הדרך, אלו שערים יפתחו בפנינו ומה מצפה לנו מעבר. לפעמים אנו מרגישים במצב של תקיעות, מעין שער נעול , כל זמן שהשער נעול אי אפשר להמשיך בדרך, אין התפתחות ואין אפשרות ליצור, פתיחת השער הראשון במסע, היא הצעד הראשון בשורה ארוכה של צעדים לפתיחת שערים נוספים בדרך אל עצמנו. זה יכול לקרות בכל מקום ובכל זמן, זה פשוט קורה. במסע שלי גיליתי כי הציור עבורי הוא מעין תרפיה המעניקה לי כוח נפשי ורוגע פנימי. הסגנון שלי נוצר מעצמו, זה לא שיום אחד החלטתי לצייר תמונות כאלה או אחרות
ליצירת קשר עם קיטי לוי
נייד: 054-5938786
טלפון: 08-8690760

אין תגובות: